piątek, 11 stycznia 2019

MOJA PIERWSZA WYSTAWA ILUSTRACJI



W końcu się odważyłam i oto jest, (a właściwie już się kończy, ponieważ można ją oglądać jeszcze tylko do jutra) wystawa moich ilustracji "Ręczna Robótki" / 14 grudnia-12 stycznia. Nawet nie sądziłam, że przez te kilka lat odkąd prowadzę bloga, nazbiera mi się taki duży materiał. Muszę przyznać, że na wystawę zrobiłam ostrą selekcję, ponieważ mam tak dużo ilustracji :)

Dla zainteresowanych: wiszę we Wrocławiu, w Miejskiej Bibliotece Publicznej, w Filii nr 12, na ul. Piłsudskiego 105, wrocławski Dworzec Główny.

Dzisiaj o 17.30 finisaż, więc zapraszam :)

Po weekendzie postaram się dodać relację z imprezy...


2 komentarze:

Magdalena Zarębska pisze...

Byłam, widziałam! Piękne są Twoje prace, oglądałam się z przyjemnością!

świat ilustrowany pisze...

Naprawdę? :) Bardzo miło jest mi to słyszeć :)